dilluns, 22 d’abril del 2013

Passeig de generacions


- Avui anirem en bici amb el iaio.  

La Laia em mira amb els ulls molt oberts.

- Iaio, bici!!
- I veurem gossets, com fa el gosset?
- Buuua!

Estic vestint a la petitona quan sona el timbre del intèrfon.

- Iaio! Iaio!

Al carrer ens espera el iaio amb la seva bici i els seus vuitanta i pico anys. M'ajuda a posar a la nena a la cadireta de la bici i tots tres emprenem el passeig per Barcelona.


Tres generacions juntes: avi i pare, pare i fill,  filla i neta. 

Fa un dia fantàstic per anar en bici, molt de sol, gens de vent. Tot va sobre rodes, com nosaltres, arribem al Fòrum i des d'allà marxem direcció Poble Nou tot seguint la línia de mar. Arribem a la platja de la Marbella i allà descansem una miqueta mentre observem el mar des de la platja. Hi ha gent a la sorra prenent el sol, gaudint d’aquest dia tan meravellós en que la Laia fa un any i mig. Faig algunes fotos i continuem cap a la Rambla del Poblenou on ens tornem a aturar doncs la petita comença a estar cansada. La trec de la seva cadireta i deixo que passegi una miqueta de la mà del seu avi. La gent se la queda mirant, és tan petita!

 Finalment he aconseguit un dels meus desitjos: que tots tres fem un passeig per la ciutat en bicicleta, això ja no m’ho treu ningú i sempre quedarà pel meu record.

 Llàstima que no tot és perfecte. Quan volem tornar la Laia a la cadireta ja no vol més bici. La intentem convèncer però res de res. Així que després d’una bona estona intentant dialogar amb ella, acabem seient-la una mica a la força i ella ja no deixarà de rondinar en tot el camí fins a casa. Però estic segur que quan sigui gran i li expliqui això no li importarà massa i em donarà les gràcies per haver fet aquest passeig, encara que no es recordi.



2 comentaris:

A ha dit...

Enhorabuena por ese paseo y por el cumple del blog. Me gusta mucho seguirte y me alegro de que nuestros caminos virtuales se cruzará tan.
Abrazos

Miguel Emele ha dit...

Los pequeños hitos también son importantes. Enhorabuena por ese deseo cumplido y por el aniversario del blog. Un abrazo, Wambas.

Licencia de Autor